Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Tesen - 12 augusti 2009 16:51

Här vankas det kalas ikväll. Jag kliver ur duschen, torkar mig, tittar mig i spegeln o inser att jag inte noppat ögonbrynen på hur länge som helst!

Sagt o gjort, plockar fram pincetten noppar lite fint o sen händer det, det som INTE får hända. Jag missbedömmer hela mitt jäkla ansikte o får tag på typ halv mitt ögonbryn o sliter loss!! Hur kan detta hända, okoncentration, stress eller tillfällig fövirring??? Så resultat blev nu att istället för att ha två ögonbryn har jag nu ett o ett halvt!!

Min kära sambo lägger huvudet på sne o säger (när jag i vild panik frågar om det syns) 

-Du är alltid vacker!!

Hur ska man tolka det då?? Syns det sååå tydligt så hon behöver slänga ur sig klyshor mitt i allt!! Herregud.

Jag får hoppas på snabb tillväxt, så jag ser normal ut imorrn..


Puss o hårlös!!

Ovido - Quiz & Flashcards