Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

Öhh koma??!!

Av Tesen - 7 januari 2010 12:28

Jag hamnade i ett totalt "efter maten"koma.. Blev hur trött som helst!!

Ikväll skulle vi tvätta men jag orkar verkligen inte.. Ikväll/natt SKA jag sova!! Inne på 6:e dygnet jag inte sover, så börjar det kännas ordentligt!!

Det lixom känns att man har varit hemma i över 19 dagar o inte behövt ställt en klocka, inte behövt använt huvudet, inte behövt bekymrat sig om nått alls.. Därav chocken när klockan ringde imorse (fast jag va ju vaken, men ändå).. Därav chocken att behöva kliva ur pymmen o i "normala" kläder!! Haha!

Det e väl kanske bra att jag klev upp så tidigt, för det lixom känns inte som det kommer bli några problem o sova inatt.. Jäklar vad seg o trött jag är!!


Måste komma ihåg o stanna på en mackjäkel o köpa en ny kupévärmare! Min har tydligen bestämt sig för o låta som en traktor!! Skitgrejer!!


Några timmar kvar, sen e det sova!!


Puss o Kram


Ps.

Jag vill tillbaka!!

 

Jag längtar tillbaka till solen, pojkarna, palmerna...

Ds.

 
 
Jennie

Jennie

7 januari 2010 18:24

Tack, ja jag e ganska impad själv faktiskt :)
Tror det var hungern som gjorde att jag inte var shoppingsugen. För du vet ju hur man blir när man e hungrig *morrrrr* * asg*

http://janiesliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards