Alla inlägg den 11 november 2011

Av Tesen - 11 november 2011 21:37

Har varit och gett mig själv en födelsedagspresent idag!! Kostade på mig en klippning och lite slingor!!

Mina erfarenheter med slingor och färgning av hår är inte dom bästa. Efter en liten tonårsrevolt med blått hår, så har jag undvikit att blanda mig med hårfärg och slingor..

Men så tänkte jag att jag fyller faktiskt år, jag tjänar mina egna pengar, då kan jag tusan kosta på mig och bli lite snygg på ett proffsigt sätt!

Sagt och gjort. Bokade hos bästa Helene för slingning och klippning. Och jäklar vad nöjd jag blev. Skitsnyggt!!

Men det är ju så trist att komma hem från frisören och tycka att man är skitsnygg och sen vet man att det spelar ingen roll om jag låter bli eller om jag tvättar håret så ser jag iaf ut som Plupp imorrn, dock utan blått hår nu för tiden!!!

Så jäkla snyggt med rakt, långt hår med lite slingor i. Inte som vanligt med det råttfärgade håret som är halvlockigt, stort och hur tjockt som helst...

Mitt hår är nog inte hår, egentligen, det är mer som en päls!! Tjockt och bångstyrigt på ett icke optimalt sätt!!


Får vara glad med dom timmarna jag iaf såg snajsig ut!! Nu är det bara 7 veckor kvar tills jag får vara nöjd igen!!

Ovido - Quiz & Flashcards