Alla inlägg den 22 november 2011

Av Tesen - 22 november 2011 18:53

Varje gång jag har vikit mig på dubbeln i duschen och rakar mina ben, kommer alltid samma känsla av "måste" över mig.

Vad händer om jag "råkar" slinta och bara "råkar" hyvla av mig mina ögonbryn?!

Alltså jag vet ju att jag skulle inte se klok ut, men jag måste verkligen behärska mig för att inte kapa av mig ögonbrynen eller dra en rimpa med hyvlen mitt över huvudet!!

Det är ungefär samma känsla som att när man går över en bro så MÅSTE man kasta nycklarna över räcket!!

Eller när man kliver in i en hiss med någon och man bara måste banka skiten ur dom (åk aldrig hiss med mig ensam).


Detta är ju inte tvångstankar utan mer ett eget test att stå emot en impuls, eller?

Ja, jag blir iaf knäpp på mig själv varje gång jag får för mig detta.. Haha!!


Ser ni mig på stan utan ögonbryn, så vet ni vad som har hänt....

Ovido - Quiz & Flashcards