Alla inlägg den 28 april 2011

Av Tesen - 28 april 2011 09:10

Tid 03:00:

KLICK, KLICK, KLICK, KLICK, KLICK, KLICK KLICK, KLICK, KLICK, KLICK, KLICK,

MUTTER, MUTTER,

KLICK, KLICK, KLICK, KLICK, KLICK, KLICK, KLICK,

MEN VA FAN!!!


Jag ropar -Har du kollat hur du ska öppna medicinen?? Ska man hålla på sidorna eller trycka ner??


Malin svarar -Jag får inte upp flaskan.


Malin kommer in i sovrummet, jag tittar på korken, trycker ner den. vrider två varv och öppnar flaskan. Malin tassar ut och tar medicinen , kommer tilbaka till sovrummmet och tvärdäckar... Där ligger jag vaken och förbannad!! Tack för det då!!

Ibland är det tur för henne att jag älskar henne, på riktigt!! Haha!!


Inte nog med att frun är hopplös på nätterna, så snarkar grannen som aldrig förr, dessutom har det tinat fram nån jävla fågel som kör igång nån satans sång klockan 02:30 varje morgon...


Mitt liv är ett äventyr!

Tur det, för tänka vad tråkigt och ognälligt det skulle vara annars!!   


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards