Alla inlägg den 4 april 2011

Av Tesen - 4 april 2011 21:49

Önskar jag kunde säga det iaf.. Ingen pengaretur för min del.. Dock en härlig liten skuld, då gamla lägenheten är såld!! Men det va ju väntat så det är ju inget att gräva ner sig för!!

Nu är den iaf inlämnad och klar! Alltid lika skönt och få saker som dra sig för, gjorda!!

Det får bli en minisemester för Fruns återbäring istället!! Haha!


Har en riktigt lågdag idag... Tur jag får sova snart, så jag får vakna till en bättre lite mindre känslig dag imorrn!!


Puss o Kram

Av Tesen - 4 april 2011 07:52

Ny vecka igen då! Tiden bara rusar fram.. Snart kan man sitta på ballisen med linne och en kopp kaffe!! Härligt värre!! Gjorde en grovsanering av både ballis och lägenhet igår, så nu är vi redo för sommaren!!

Ja men veckan då? Ser någolunda ut som vanligt.. Ska klippa mig idag och har en teaterdag till helgen men annars så är det nog som det brukar!!

Ska ha teaterkidsen på tisdag.. Tycker det känns fantastiskt att inte ha så där hysteriskt med grejer längre.. Gjorde nog ett rätt beslut och hoppa av sommarspelet!! Har inte riktigt bestämt mig än.

Frun däremot har hela veckan bokad, så henne ser jag nog på måndag igen.. Det är ju lite trist..


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards