Alla inlägg den 19 september 2011

Av Tesen - 19 september 2011 15:20

Det finns få saker jag har fobi eller är livrädd för, men just mask, är en av dom!!

Det finns inget som är så fruktansvärt som maskar! Fy fan! Måtte nån utplåna dom från jordens yta!!

Idag på lunchen tassade jag ut och insåg till min stora fasa att detluktar mask i hela jävla stan!! Fy fan!

Dessutom måste jag cykla hem och hur många maska kommer jag att se??

Och hur många gånger kommer jag att ha kräkt innan jag har tagit mig in i mitt maskfria hem??


Usch, jag bara ryser!! Jävla skitmaskar!!! Fy fan!

Av Tesen - 19 september 2011 13:15

Hur mycket sömn behöver vi?

De flesta friska vuxna behöver sova 6 – 9 timmar per dygn.


Jo jäklar.. Jag sover 12 timmar och är inte nöjd ändå... Haha!

Fattar inte varför jag är så trött! Det spelar ingen roll vad jag gör, äter, vad jag inte gör, vad jag inte äter, vad jag borde göra, vad jag har gjort, så är jag helt knäckt.. När klockan börjar närma sig 20 då sover jag gott i soffan!!   

Snacka om toktrist, men vad ska jag göra då??



Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards