Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Tesen - 17 januari 2009 19:18

... vart lördagarna tar vägen nu.

Idag har vi varit på teatern mellan 9-14, sen åkte vi på Max o käkade frukost/lunch. Sen bar det iväg o hämta replokalsnyckel, sen iväg dit o hämta ett stativ. Efter det hem till min kära lillebror o hälsa på. Han har flyttat till en egen lägenhet. Väldigt fin faktiskt! Det va dagen det!

Nu till aftonen. Hade tänkte o dejta Linnea ikväll men jag blev så otroligt trött nu när jag kom hem. Förlåt Linnea!!! Blir så otroligt trött efter teatern, så det e lite fel o ha den på lördagar. Jag orkar ju inget efter! Hade varit bättre o haft repen på söndagar, fast då hade man ju inte kunnat festa dock. Alldrig nöjd, det är jag det. Haha. Iaf har jag kommit fram till att, jag ska ha en kväll för mig själv o en bok ikväll. Sälen ska iväg på spelning, så jag blir solo hela kvällen. Självvalt o därför väldigt skönt!


Lägger in en bild på Linnea!! Så här kommer hon se ut nästa gång vi träffas..

Arg o elak;)

Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards