Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Tesen - 23 januari 2009 18:35

Vaknade imorse o åkte till sjukhuset. Det stora Prickundersökningsdagen! Väl där så pratades det prickar o fläckar. Innan jag lyckades ta mig därifrån hade doktorn, bedövat mig o skurit bort halva mitt ben (egentligen inte, det kanske bara va en cm, men det är synd om mig iaf!!). Provbiten ska nu skickas ala Csi på analys, så om 6-8 veckor får jag reda på om jag kommer att överleva;)


Efter jobbet skulle vi åka ut en sväng på Birsta o handla ny mobil till mig, hämta ut medicin på apoteket, köpa sprit.

Alla mobiler jag kunde tänka mig fanns inte i butiken (inte på någon annan butik heller för den delen), jag har varit på 3 apotek o dom har inte min medicin. Det enda jag kom hem med va sprit o det va väl tur!!


Kvällen ska nu spenderas i soffan emd Numbers o uppladdning inför teater o spritfest imorrn..


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards