Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Att träna eller icke träna, det är frågan??

Av Tesen - 23 februari 2010 15:42

Just denna vecka kommer det inte bli så mycket träna.. Håller på o få badrummet fixat, vilket resulterar i duschförbud just dom timmarna efter träningen man vill duscha. Dålig ursäkt, jag vet!! Men har jag ett badrum hemma, ställer jag mig inte på gymmet o duschar, så det så!!

Sen gör det faktiskt inte så mycket om min kropp får vila en vecka. Den har rört sig 3 gånger i veckan sen i början av januari!! Vilket betyder att jag har tränat 21 gånger på 7 veckor, vilket e betydligt mer än vad jag har rört mig, sammanlagt, dom sista 15 åren!! När man skriver ut det, tusan va duktig jag/vi är!!! Haha!!

Nu till resultatet av träningen.. Jag är nog den enda människan som inte är nöjd med att få muskler!! Hux flux sitter inte min jeans längre som dom gjorde.. Dom e lixom lite tight! Är det nått jag saknar så det e det faktiskt min ben! Mina härligt slappa, otränade ben!! Det är förmodligen ingen märkbar skillnand för blotta ögat, men jag känner det.. Känner det så pass att jag inte längre vill ha jeans på mig! O visst jag får längre inte ryggskott av o springa, rumpan har lixom hittat en annan plats än o "slå" mig i ryggen när jag springer.. Men det känns inte bra, inte alls!!

Jag kanske helt enkelt ska börja sticka som hobby istället! Haha!!


Puss o Kram

 
 
Ingen bild

Kajsa

23 februari 2010 16:01

Vad trist att du känner så...
Jag känner mig mycket duktig och nöjd då jag fått en mindre rumpa och smalare höfter och lite mindre mage :) Ruskigt peppad och vill träna träna träna :)

 
Tesen

Tesen

23 februari 2010 16:25

Måste göra ett tillägg efter kommentaren :)
Jag har inte tappat motivationen till o träna, jag tycker fortfarande det e roligt o skönt..
Det skulle bara vara bra o träna utan att kroppen ändras lite för mycket o lite för fort, det lixom passar inte rent ekonomiskt.. ;) Haha!

http://tesen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards