Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Vad kan man säga???

Av Tesen - 24 november 2010 20:35

Ja, att IKEA är i en klass för sig (så även jag idag, tydligen)!!

Hur stor brukar IKEAkartonger vara?? Inte större än en bil iaf!!

Glad i hågen efter jobbet rejsade vi ut för att köpa ett bord!!

Letar oss fram till bordet och står och funderar en stund.. Nämen det här ska vi ha!!

Glad i hågen kontaktar vi köksavdelningen och får en lapp som vi ska lämna på varuutlämningen. Ja ja, tänker vi och går ner mot kassorna och betalar och ser nöjd ut.

Tanken börjar slå oss (mest Malin, för JAG vet ju att IKEA inte gör så stora kartonger), undra hur stor kartongen är??

Malin är väldigt skpetisk mot min förklaring att IKEA har inte så stora kartonger och sen har dom säkert lagt skivorna på varandra, så paketet är nog inte så himla stort!!

Den snälla tanten tar mitt papper och försvinner in bakom dörrarna. Vi sitter vackert och väntar på att det ska komma ut 2 små kolli.

Efter en stund kommer det ut en vagn med ett paket större än tomtens jävla julklappssäck!!! Känner en kall kår rinna ner efter ryggen med tanken,

HUR FAN SKA VI FÅ IN DEN DÄR I BILEN????!!!!

Biter ihop och säger till Frun att vi gör ett försök!

Det gick mindre bra!!

Det hela slutade med att vi fick ringa till Bästaste mamman och Bästaste Tom, så dom vi komma och köra hem vårat bord..

Så när jag är på äventyr, då är jag väldigt glad att jag har en mamma som kommer och räddar mig när äventyret så att säga, spårar ur!!!


Bordet!! Det lilla jävla skitstora bordet!!!

  


Puss o Bord

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards