Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Tesen - 6 maj 2010 19:47

Efter en dag rännandes hit o dit, bärandes saker, kastandes saker o flyttande av saker, kom jag hem rätt mör i kropp o huvud.. Börja känna att  det varit full rulle i några veckor nu. Att det nu börjar lugna ner sig visar sig med en antågande förkylning.. Ont i huvudet o bihålorna som tusan men det fixar vi med lite piller o sömn...

Efter allt spring idag kom jag hem o fick sällskap! Lillfisan med mamma kom o fikade en stund.. Så bra o träffa småfisarna, jag blir så full av energi då!!


Bilder från dagen:

  

  

*Fasters vackerbarn*


*Finaste "risgrynen*

  

*Bus med Faster Malin*

  

*Så lik sin far, fast väldigt söt ändå ;)*

  

*Finaste bilden på Mor o Dotter*

 

Några timmar med lillfisan o jag e full av energi igen!! Fasters vackerbarn!!!

Måste ge mig iväg o träffa Nilofis nån dag bara, så e jag maxad med energi sen!! :)


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards