Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Tesen - 11 maj 2010 18:46

Då har man införskaffat sig en ny rallyräser   !! Nån som har ett namnförslag på HENNE???

Glad i hågen kommer jag hem ringer VaktisBackis så han kommer hit o hjälper mig o bygga ihop henne. Efter nån timme o lite svordomar mm så hade vi två (fick lov o köpa en åt Frun oxå, så nu ser vi skitdum ut när vi cyklar tillsammans!! Men vad gör det då?? Helre cyklar än träningsoveraller. Haha) fina cyklar. Ut på gården för lite intensiv provkörning!! Insåg väldigt snabbt att det e längesen jag cyklade men men det gick ju bra!!

Uppkörningen bestod av o cykla in till stan o köpa en cykelkorg!!

Uppkörningen gick utmärkt om man bortser från att FAN VAD MYCKET BILAR DET E I DEN HÄR STAN!!!! Kan iaf konstatera att jag ska hålla mig på cykelvägar o jag borde nog köpa en hjälm... Men iaf tog jag mig in till stan, shoppade en riktigt ful cykelkorg på Indiska   o satt fast den jäkeln o började resan hem.. Nu sitter jag hemma o är väldigt nöjd att jag har överlevt turerna med rallyräsern idag!! Imorrn ska jag räsra in till stan o smågreja lite, ensam, undra hur det ska gå.. Måste nog köpa en lite flagga o ha på cykeln, så folk ser mig.. Hmm, tåls att tänkas på!!


Nu måste jag springa till Mona o rädda henne, hon e tydligen under kraftig Apattack!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards