Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Tesen - 17 maj 2010 14:53

Igår va det dax för familjemiddag! Alla samlade o så även jag, EpilepsiFastern. Blir ju som hysterisk med kameran när dom små liven är i närheten!! Fast bara lite.. Kom ju bara hem med 114 bilder på 2 timmar.. Haha!!


Nilo!

   


Matilda!

   

Faster småhjärtan!!!  


Sen måste jag lägga in en fin bild på "plast"farfar med småhjärtarna!! Han fyller ju faktiskt år!


 

*Grattis Tommy!!*


Så dagen då..

Har sorterat ett ton med papper o skickat en drös med mejl, så nu tänkte jag faktiskt sätta mig på ballisen med boken en stund. Snart kommer Malin o hämtar mig, sen ska vi ut på teatern o hämta diverse kläder. Ikväll kommer Leialus o ska vara här medans mamma Kajsa tränar!! :) Det e tusan fullt upp hela tiden...


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards