Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Tesen - 14 januari 2011 17:59

Att powernappa är det bästa jag vet! Nu sträcker sig mina powernaps lite längre än andras, allt mellan 1 till 4 timmar... Men det är ju sååå skönt!

Nu har jag precis vaknat, skräckslagen, efter en tvåtimmars liten powernap, för nackdelen med powernaps, det är att jag väldigt ofta drömmer mardrömmar..


I alla fall, dagens dröm bestod av en fest på Kvartersteatern som jag smet ifrån, en väldigt sur Monaloo, en väldigt full Fru, en Fröken Burefjord som yrade runt, en GoKajsa med pymme, en parkering med en massa bilar och en traktor, en felparkerad bil, arg grannar och det hela sluta med att nån fyllde sin bil med besin och tände på, av smällen som blev, så började jag att brinna på benet!!

Så, skräckslagen vaknar jag och tror fortfarande att jag brinner på benet, sprätter upp ur sängen med en hjärtinfark nära antågande, hoppar runt lite och klappar mig på benet, i nån form av släckningsförsök!

Inser att jag inte brinner och traskar ut i köket och tänder en cigg!


Så alla spekulerande människor därute, vad betyder dagens dröm??


Nu ska jag spendera resten av kvällen med att försöka få ner hjärtfrekvensen igen, så jag kan andas normalt!!


Puss o Kram

Av Tesen - 14 januari 2011 07:24

.. det är och kliva upp 6:30 än och kliva upp 8:30.. Jag är knappt vid liv känns det som!! Man blir van och sova längre på morgon, på väldigt kort tid..

Tur det snart är helg. Tror jag ska sova mig igeonom hela helgen, eller iaf en stund idag när jag kommer hem!!

Förstår inte att jag är så extremt trött nu för tiden, inte bara för attt jag fick kliva upp tidigare idag, utan i största allmänhet.. Antingen behöver jag aktivera mig eller så måste jag sova!! Då tycker ju jag att sova låter som det bästa alternativet! Haha!!


Nu är det dax och hacka tänder bort till jobbet.. Tusan vad kallt det är igen..


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards