Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Tesen - 20 januari 2011 08:22

Nått som stör mig, det är Guldbrev.se´s reklam.

Ni vet -Programmet sponsras av Guldbrev.se, osså börjar programmet (hittar ingen liten videosnutt jag kan lägga in)!

Det som stör mig, det är att det faktiskt är smygreklam för IKEA! Det är ju en Malmbyrå från IKEA den poppar upp ur, den där skylten!! Är inte det lite falsk markandsföring? Det kanske finns folk som tror man får en byrå med på köpet lixom.. Nä riktigt så dum tror jag inte folk är, men jag tycker det ser väldigt konstigt ut att ha en så pass välkänd vara i en reklam, när reklamen inte har nått med den varan att göra!!


Kanske ska ta mig en lång funderare om det kanske inte är dax och börja sova på nätterna istället för att störa mig på reklamer... Hmmm, ja det vore nog en idé!! Haha!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards