Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Tesen - 18 januari 2011 21:58

Jag är i behov av lite pengar. Typ bara en miljon eller två, fast om det är nån som känner sig väldigt generös, så skulle jag inte säga nej till tre heller!!



Har så stora planer för allt, men allt kostar ju så mycket.. Men men, det är väl bara och inse fakta, jag kommer inte bli miljonär.. Hårt arbete och slit verkar inte riktigt löna sig jämt heller..

Hmmm, kanske man skulle ta ett extrajobb.. Nån som har ett helgjobb till övers??


Puss o Kram

Av Tesen - 18 januari 2011 13:53

.. längst in i köket på jobbet.. Har lunch nu och jag har konstaterat att det blir så dyrt och springa på stan varje dag, dessutom kan jag inte sitta ute i receptionen och ha lunch, för då väller det alltid in en massa folk..

Så idag tänkte jag till!!!

Jag bröt mig in i vårat kassaskåp, kidnappade en dator, parkerade mig längst in i köket med datorn! Så nu har jag en väldigt lugn och skön lunchrast :)

Man får inte vara dum..


Konstaterar precis nu att jag måste nog tjata till mig en bärbar i receptionen.. Dom är ju så mycket bättre och jobba med.. Skulle jag (mot förmodan) ramla av stolen i receptionen, då skulle jag strypas av alla kablar.. Det är en hel djungel under skrivbordet. Det tar mig nästan 15 min varje dag jag ska gå hem och trassla lös fötterna under bordet, så jag kan gå hem.. Haha!!

Jag har storslagna planer jag :) Nu gäller det bara och få chefer med på det hela!


Nä, nu ska jag nog springa till grannen och störa henne lite :)


Puss o Kram

Av Tesen - 18 januari 2011 10:58

Jag vill göra nått! Göra nått roligt! Åka bort, eller bygga om, eller ja, bara göra nått... Ha lite kul en stund!

Det är ju verkligen trist att vara vuxen.. Hålla på och jobba varje dag.. Det måste väl finnas nått annat man kan göra, fast fortfarande få lön.. Nu trivs jag väldigt bra på mitt jobb, så det är inte det, det sitter i, utan jag vill bara göra nått!

Ett litet äventyr skulle nog piffa upp tillvaron lite!!

Undra vad jag ska hitta på för äventyr då?

Får nog fundera ett litet tag till...


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards