Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Då va det dax igen!

Av Tesen - 5 september 2011 18:47

Den där första svängen som kommer. Det där första brytet. Den där första känslan av hopplöshet som alltid kommer. Alltid vid samma tidpunkt på året. Nu är den här, kaoset i mitt huvud och kaoset i kalendern. Det är inte så att jag är deppig eller har mycket att göra, utan det är ingen ordning, på nått!!  Är inte kalendern i ordning är inte huvudet i ordning, är inte huvudet i ordning är inte kalendern i ordning.. Så håller det oftast på från september till maj...

Så, vad göra då? Jo, börja sortera, från nu och framåt. Det som har varit och dom jag inte har träffat och dom jag inte har ringt, det får vara. Jag ber om ursäkt för det, men jag kan inte göra nått åt missade "möten" nu!


Det är inte så att jag har ton med saker att göra eller en massa miljarder människor jag måste träffa, utan det är med dom man oavsiktligt råkar försumma, för att kalendern har försummat huvudet. Det är dom. Dom som fastnar i mitt dåliga samvete och blir kvar.

Just nu är det en period, då minsta lilla, blir världens största.

Jag har 3 samtal jag måste ringa imorrn och jag är redan vansinnig för att jag måste ringa dom... Blir irriterad och förbannad för att saker och ting aldrig kan få flyta på! Det är alltid nått skit som måste rotas i. Jag spenderar 8 timmar om dagen med att pyssla, rodda och tänka på allt (vilket är helt fantastisk. Jag älskar mitt jobb), så när jag kommer hem och vill vila huvudet från att tänka på allt, då vill jag INTE ringa en massa jävla samtal och bli förbannad för att folk inte gör som dom ska!!


UrvräkningsVm over and out!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards