Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

Jävla kärring!!!

Av Tesen - 22 oktober 2008 20:48

30 minuter, 30 jävla minuter va vad som behövdes för att det skulle komma en kärringjävel o göra mig orätt!!! En parkering, 2 bilar, 2 parkeringsbevis. Det tog en kärring i huset 30 minuter (vi har haft parkeringen i över en månad) o komma på att jag kopierat parkeringsbeviset!! Kärringen kom o knackade på dörren en halvtimme efter jag kommit hem från jobbet (har varit vaken sen kl 5:15, så jag va inte i skick att mucka med) o förklarade att man inte får ha 2 st parkeringsbevis, i egenskap av en styrelsemedlem för min bostadsrättsförening, kärringen alltså. Skulle tro att dom har hunnat haft ett styrelsemöte o gått igenom denna fråga o tagit ett beslut att min handling (kopieringen alltså) nu va oriktig. Har nu lusläst kontraktet o även dom speciella bestämelserna som gäller o det står INGENSTANS att man inte får kopiera dom. Jag betalar för min plats, därför måste jag ju faktiskt få bestämma vem som får stå där, eller????? Kärringen har alltså kollat på SÄLens bil, som stod på parkeringen, o sen pinnat ut till vägen o kollat min bil o konstaterat att det va samma nummer på bevisen (hur fan visste hon att det va min bil???), sen skyndat upp till mig o förklara att så får det ju inte gå till. Återigen i egenskap som styrelsemedlem. Kan känna en aning till maktmissbruk. Har dessa jävla bitterfittor inget annat o göra på dagarna än o letat fulkopierade (som visade sig senare INTE vara en felaktig kopiering) parkeringsbevis??!!

Nu må detta låta som en skitsak, men jag blir så jävla förbannad på folk som gör fel mot mig. När jag för en gång skull inte gjort nått fel, så får man skit för det oxå. Funderade på o ta mitt kontrakt o köra upp det i nyllet på ordföranden o verkligen kolla om hon(kärringen/bitterfittan) gick i egenskap som styrelsemedlem eller om hon bara va en jävla kärring/bitterfitta som tycket att det va fel o agerade på eget bevåg!! Agerade hon på eget bevåg, så e det onekligen ett fall av kärring/bitterfittmaktmissbruk!! O då ska hon fan bort från styrelsen. Jag har ju faktiskt inte gjort nått fel!!! Det är ju inte så att vi står på nån annans parkering. Det är ju den jag betalar för vi står på!


Har lite svårt o släppa det hela just nu!! Mest bara förbannad o orättvist behandlad!!! Detta är inte över än!! Jag ska vinna eller jag kan ju inte göra annat, för JAG HAR JU FAKTISKT RÄTT!!!


Nu ska jag försöka varva ner så jag kanske kan sova inatt o INTE drömma om kärring/bitterfittor!!!


Hat o Ondsak

 
 
Karolina

Karolina

22 oktober 2008 23:19

Andas vännen!! Ta det lugnt!! Det finns sånna folk överallt ... tyvärr!! Men om du har gjort rätt så är det lugnt .... så än en gång - andas :) *kram*

http://sweetypajen.blogg.se

 
Ingen bild

Mamma

23 oktober 2008 16:27

Skönt att du blev arg! Har kännt mej lite orolig den sista tiden. Du har inte skrikit åt mej en enda gång! Trodde du hamnat i en 30 årskris.:-) Gå du och kolla med eran ordförande om hon verkligen har rätt att göra så. Ta fram din charmerande sida och var ödmjuk då så ska du se att surkärringen utan liv få en tillsägelse.
Kram Mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards