Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Snö!

Av Tesen - 29 oktober 2008 19:28

Älskade snö.. Vad härligt. Vit, blöt, kall, halkig snö.. Finns det nått bättre??? Känner mig genast på bättre humör. Sjöng julsånger hela vägen ner till tvättstugan, i tvättstugan o sen hela vägen upp igen.. Vilket är konstigt eftersom jag hatar julen!!! Inte nog med det så tog SÄLen ner mig på jorden igen genom att osnällt säga -Snön kommer vara bort imorrn. När jag hade storslagna planer om jobbet med barnen imorrn... Tack för det då!!! Visst vet jag att den kommer vara borta men va fan, låt mig få drömma iväg lite iaf!!!


Kom hem ifrån jobbet o tänkte sova bort den dåliga dagen. Men då va jag redan så arg att det inte gick o sova.. Gav upp o klev upp. Åkte till Osteopaten Kerstin o blev lite petad på, for hem o nu tvättar jag...

2 maskiner kvar o sen får jag sova. I renbäddad säng.. Finns inget bättre. Jo, kanske en SÄL när dom är snälla;)


Puss o Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards