Alla inlägg den 23 april 2009

Av Tesen - 23 april 2009 18:15

Har inte varit med om nått liknande förut! Jag går, sitter, står, ligger, jag göra allt jag kan för o få bort det onda. Inget funkar!! kan inte sitta i mer än några minuter, kan inte gå mer än några minuter, allt jag gör funkar i några minuter sen gör det så ont igen.. Inga tabletter hjälper, jag kan inte sova. Jag domnar i ena benet, vilket gör det lite svårt att gå. Jag provade att huka mig förut, tog 10 minuter o ett otal tårar innan jag tog mig upp till stående igen.. Tänkte jag skulle prova lägga mig raklång på golvet, men risken e väl att jag aldrig kommer upp igen.

Nu måste jag ta en lite promenad i lägenheten igen.. Nu gör det ont!!


Aj o Kram

Av Tesen - 23 april 2009 07:44

Jag har fått ryggskott!! Nån som vet vad som funkar för o få bort det??

SNÄLLA, hjälp mig!!!

Puss o Aj

Ovido - Quiz & Flashcards