Alla inlägg den 29 april 2009

Av Tesen - 29 april 2009 14:19

Vilket betyder att idag så borde jag känna mig bra i ryggen, kunna böja mig som vanligt, röra mig obehindrat osv.. Men så e inte riktigt fallet. Jag har fortfarande inte provlyft nått, så jag vet inte hur det kommer att gå om jag behöver göra lyft på jobbet. Men men, det får väl lösa sig då??!! Det e bara en dag, sen kan jag vila igen om jag får ondare.

Vårdcentralen ringde o kollade, vilket chokerade mig kraftigt för när började dom bry sig, om dom skulle sjukskriva mig längre men jag orkar inte tjava på hemma nå längre. Jag måste prova jobba, funkar det inte så får jag väll vara hemma då!! Vi får väl se hur skicket e imorrn när jag kommer hem...


Nu har jag precis varit o besiktat bilen. Nu e jag "home safe" ett år till, väldigt skönt!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards