Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Ursäkta röran, jag bygger om *2!

Av Tesen - 23 februari 2010 17:43

*1)

Jag har en fundering ang mitt tidigare inlägg idag "Att träna eller icke träna, det är frågan". Har kollat lite på andras bloggar o hört mig för lite.. Det verkar som alla som tränar i den takt jag gör, går ner i vikt, blir smalare, känner sig piggare o mer nöjd..

Jag gör tydligen på andra sätt, eller min kropp gör tydligen på andra sätt..

Jag går UPP i vikt, känner mig precis lika TRÖTT o jag e precis lika PESSIMISTISK som innan jag började träna.. Det gör iofs inget, det som stör mig är väl, att alla andra går ner i vikt o får en slankare kropp!!

Jag, ja lixom bygger om bara! Möblerar om fettet lite. Lite mindre häng där, lite mer tight där...

Jag blir inte slankare utan jag ökar i storlek i stället. Eller inte i storlek, mer i omfång!! Allt lixom har "lyfts" lite.. O det e ju tydligen nått positivt!

Så, betyder detta att jag hade bra "grundmuskler" o nu bara "bygger" jag mina redan befintliga muskler eller betyder det att jag va äckligt senig o hux flux har jag börjat få muskler??

Förvirrad AB, det e min hjärna just nu iaf!!

Ska tilläggas att jag tycker det e roligt o träna, så jag kommer inte sluta.. Får börja bära tights jämt om inte annat ;)


*2)

Pjär har precis lämnat byggnaden efter o ha slipat o målat vårt badrum! Just nu sitter jag i en väldigt målarfärgsluktande lägenhet (kanske därav mina totalt orelevanta funderingar)! Det blir så fint, så bra, så fräscht!! Synd bara att det e duschförbud med en drös timmars mellanrum. "Men ska man få fint, får man lukta äckligt", eller hur va det nu igen??!! Haha!

Håller tummarna att glada Monaloo kommer o hjälper mig/oss med det sista i slutet av veckan! Lite, väldigt lite småfix kvar bara! 

Förhoppningsvis kan vi lägga ut lägenheten till helgen.. Skulle vara så skönt o veta att vi blir av med den, fast det kommer iofs inte vara nått större problem, men ändå. :)


Nu ska jag spendera resten av kvällen med o "sniffa" målarfärg o glo på mina lår!! Haha! Tjohopp!!


Puss o Målarfärg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards