Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Tesen - 10 mars 2011 10:20

Nu har det avancerat från foten upp till vaden.. Så nu är den hela vänsterbenet upp till knät som gör ont!!

Det här kommer ju sluta med att jag får amputera hela benet, kanske till och med hela vänster sida på min kropp!!

Hur skulle det se ut? Hoppa hopprep utan ett ben, det gör jag ju så fantastiskt ofta! Det skulle ju se jättedumt ut...

Vad använder man vänster hjärnhalva till?? Den kommer ju oxå försvinna om jag amputeras... Herregud, detta har ju förödanade konsekvenser...


Jag ger det helgen, sen måste jag nog ringa doktorn...


Puss o Hopp!

Av Tesen - 10 mars 2011 09:02

Fick ett akutsug efter bäbis igår, så då tog vi oss ett snack med Bästaste Mamma Kajsa och vips, imorrn stjäl vi bäbis över natten!! Ska bara mysa, hela fredagakvällen och en stund på lördagmorgon!! Sen måste vi lämna tillbaka bäbis, för det vankas kalas för henne!!

Skönt och kunna låna lillfisan bara så där, utan att Kajsa och Jesper ska göra nått. Nu får ju dom en kväll och göra inget på och vi får en kväll med Bästa Attackbäbis, eller Fröken NEJ som hon tydligen har börjat förvandlats till (fast det är nog bara när mamma och pappa är i närheten ;) ) !!  

Myyyyyysigt!!!


Nä, nu är det dax och halta sig iväg på jobbet igen!!

Nån som har en ny fot till övers??


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards