Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Tesen - 15 mars 2011 21:18

 .. har varit och klipp sig och jag har ingen aning hur det ser ut!! Spännande!! Hon har surrat i flera dagar att klippa av sig håret, kort!

Fick ett mms förut, men det va ju bara på ett glatt litet fejs, så jag har ju fortafarande ingen aning hur min Fru ser ut!! Jag får kanske hem en helt "ny" Fru!! Intressant!! Haha!!


Nu ska jag sätta mig och min extrahjärna (ni vet den tillfälliga hjärnblödningen som bara visade sig vara ett av hornen som va på väg ut?!) i soffan och bita lite på naglarna tills Frun kommer hem!!   


Puss o Kram

Av Tesen - 15 mars 2011 08:26

Klockan ringer, jag kastar mig upp ur sängen, springer in i badrummet, fixar mig i ordning, borstar tänderna, stressar som fan..

Mitt under tandborstningen hör jag klockaradions ljuva rocktoner, tassar sakta in i sovrummet igen och inser att nått har väckt mig lite för tidigt, vilket iofs inte gör nått, men det måste ha varit nått ganska "häftigt" ljud eftersom jag handlöst kastade mig upp ur sängen och blev tokstressad!!

Undra vad jag drömde precis innan jag vaknade!? Stresskänslan sitter kvar i kroppen iaf.. Förvirrande!!


Nu är det väl bara och sätta sig och titta på jordens undergång och försöka hålla sig lugn..

Stackars alla dessa Japaner..


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards