Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Tesen - 30 mars 2011 12:34

Undra om det är dax och damma av lilla Fanny?!

Det blir kanske lite kallt och cykla på mornarna men det går ju så mycket fortare.. Dessutom kan jag cykla hem på lunchen, så jag får en liten paus och kan vila öronen!

Ja, jag tror det blir så..


Vad ska man göra för att vårfräscha till en cykel då? Smörja kedjan? Med vad? Pumpa däcken? Vart då?

Undra när cykelnisse öppnar.. Han brukar ju lixom hjälpa mig med allt sånt...


Puss o Kram

Av Tesen - 30 mars 2011 08:08

Det är inte så himla ofta dom som har gått bort fastnar i huvudet på mig, men just nu och sedan några dagar tillbaka så kan jag inte sluta tänka på farmor!

Jag vet inte om hon är här och är med mig eller om jag bara ha fastnat lite..

Kan ju vara så att nått kommer och hända så farmor vill ha lite koll oxå! Hon är/var ju lite nyfiken av sig!!

Saknar henne som tusan iaf!! Det skulle vara lite bra och veta att hon höll ett öga mig!! Farmors enda tjej, som man kan sitta och prata tjejegrejer med!!   


Min underbara goa farmor!!

Bilden är dock tagen för bra många år sedan, så varken jag eller Niklas ser ut som vanligt! Haha! Pappa han är sig lik han!


Gojamorn!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards