Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Tesen - 27 mars 2011 20:57

Idag åkte vi ut till Birsta för att hitta en ny pymmetröja till mig.

Att åka ut till Birsta för mig innebär en massa shopping. Brukar alltid hitta nått jag inte kan leva utan!! Eller nått är kanske en underdrift, brukar hitta väldigt mycket!

Men idag hade jag tappat allt, precis allt.. Hittade ingenting. Inte ens skor!! Måste verkligen vara sjuk!!

Kom hem med en enda pymmetröja, som jag inte ens orkade prova...

Enkel behändig vit pymmetröja..


Frun, hon hittade hur mycket som helst.. Verkar som vi har bytt "plats" hon och jag... Trist för mig, men roligt för henne!!


Nu startar Operation "Hitta min ShoppingMojo"!! Måste hitta den igen.. Det ska inte vara så här..

Nu ska jag lägga mig i soffan och ransaka mig själv och vad det är som hänt! Jag måste hitta min shoppinnerv igen!!


Puss o Kram

Av Tesen - 27 mars 2011 09:57

Jag har börjat med att vakna med nån form av panik. Panik att jag måste kliva upp och göra nått, alltså då inte gå ut och göra nått utan jag måste göra nått!

Igår morse när jag vaknade började jag nästan hysteriskt dammtorka, idag fixade jag kaffe och plockade in i diskmaskinen. Fattar inte vad denna panik kommer ifrån!! Jag som alltid har junnat lega kvar i sängen i flera timmar...

Frun hon ligger kvar och sussar så gott hon! Lite avundsjuk är jag!

Iofs så är det lite skönt och vara uppe och tjava på själv. Hinner småpyssla med det mesta..


Åhh, nu är dammtanten utan och dammar sängkläderna. Igår stog hon ute på ballisen och borstade tänderna!!

Ingen kan ju säga att vi inte har en spännande innergård!! Haha!


Nä nu när allt är gjort kanske jag ska bädda ner mig i soffan och sova en stund.. Förkylningen verkar eskalera och idag är sista dagen och vila bort skiten!!


Puss o Kram



Ovido - Quiz & Flashcards