Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Min kloka syster!

Av Tesen - 8 april 2009 20:15

Jag har en väldigt klok syster (lägger in en väldigt söt bild på henne lite längre ner). Hon har fattat konsten med att inte göra nått alls. I detta fall märks det att vi e släkt. Synd bara att jag har en sambo som inte riktigt kan anamma konsten att göra ingenting. Jag som älskar att göra ingenting, bor med Fröken Rastlös. Har man inget o göra, så ser man till att man skaffar sig nått att göra. Vi e inte riktigt överens i frågor som rör ingentinget. Fast det e väl bra, för tänka vad jag hade blitt förslappad annars.. Tur man e olika!


Annars har det inte hänt nått speciellt alls idag. Skönt med dagar när man inte behöver bekymra sig om nått. Det är så skönt när allt börjar lugna ner sig o det inte e så mycket konstigheter i huvudet.

Jag lixom bara lever o mår gott nu. Så skönt!!


Puss o Kram

 
 
Ingen bild

Fröken rastlös

8 april 2009 20:42

Fattar inte vad du menar!! Puss

 
Ingen bild

lillasyster

9 april 2009 09:46

väldans va söt jag va på det kortet...haha... ja julen den ska firas på lucia hemma hos farmor har jag bestömt..hehe... sen firar vi den på gran canaria oxå...tjoho jag får fira julen 2 ggr iår...perfekt :))) possimoss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards