Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Händiga Hedda!

Av Tesen - 20 april 2009 17:08

Så kände jag mig i lördags. Mitt i smeten när man gjort sig fin för ett litet samkväm här hemma, kommer jag på att jag måste byta gardiner! Sagt o gjort. Gick så jävla fort i år igen, så jag hann inte putsa fönstrena mellan bytet.. Haha. Ett gardinbyte är ju bara ett måste när man kommer på att det e varmt o sommar ute, inte riktigt sommar men nästan. Känns så bra att solen lyser, känns som livet återkommer i stor skala!


Idag känns livet på topp igen, efter några dagars svacka. Lite hungrig dock men det e lixom en sån skitsak.. Haha. Jag känner mig så glad o onödig, har inget vettigt o skriva. Skönt o få reda ut lite saker o bara få ur sig dom. Då kan man lixom släppa det sen o bara få vara glad. Jag måste verkligen lära mig att sortera ut det som händer runt mig. Kan inte vara min sak o veta, bry eller bekymra mig om allt. Fast det går lixom inte. Kan inte konsten i o bara skita i allt, det lixom bara stannar o lägger sig som en klump i magen, även dom mest triviala sakerna!! Förunderligt.

Mitt nya mål i livet ska inte vara att bli, snygg, rik o känd utan det ska bli o bara skita i allt! Fast visst måste man kunna skita i allt även om man e snygg, rik o känd oxå??? Man kanske kan kombinera dessa mål o göra det till ett??!! Så med andra ord, om man nu ska kombinera mina mål, så ska jag bli en rik, snygg, känd o jävligt dryg människa!! Haha.. Passar mig utmärkt! Haha..

Ja ja, jag vet att jag e onödig o utan humor, men jag e glad iaf!! det måste väl räknas??!! Haha..


Puss o Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards