Alla inlägg den 3 december 2009

Av Tesen - 3 december 2009 17:44

Jag har kommit på vart problemet ligger o jag tänker inte göra mer åt saken än o skita i det. Nu e jag trött på o komma ihåg o göra allt, så nu skiter jag i det! Det e inte meningen att allt ska hänga på mig. Det finns andra som oxå ska göra saker, inte bara jag!! Hela världen vilar INTE på MINA axlar!!! Så nu har jag bestämt mig för o inte göra saker, så får vi se hur lång tid det tar innan det blir konsekvenser av allt!! Jag ska vackert bara stå o se när "korthuset" faller o bara njuta, o vad jag ska njuta!!

Det känns bra att jag har listat ut vad som är fel o faktiskt har en lösning på det. Underbart. Nu kanske jag kan börja leva som en "normal" människa igen!!

Det har varit två bra dagar nu o så ska det fortsätta!! Nu ska det finnas plats för skratt o leenden, hela tiden!! Härligt!!!


  

*En hysterisk glad Tesen*

 

Det är detta som ska vara nu, hysteriskt glad, hela vägen innifrån!! Det e dax o vara glad, vara en Fru, vara en vän, vara mig själv!! Nu räcker det med tårar o tankar!!

Nu jävlar kommer jag igen!!! Tjohoo!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards