Alla inlägg den 14 december 2009

Av Tesen - 14 december 2009 08:20

Har precis pratat med doktorn. Känner av mina bihålor riktigt ordentligt. Eftersom jag inte är "förkyld" kan dom inte ge penicillin, utan jag får rådet att fortsätta äta rinexin (som gör att jag inte kan sova), ta nässpray (som jag kräks av) o hålla mig väldigt lugn (som det går när det e 5 dagar kvar tills vi åker). Blir det inte bättre tills på torsdag får jag en akuttid.. Men hinner det då släppa till lördag då  det e dax o åka flygplan?? Jag undrar jag..

Jag vet att dom har förmodligen rätt men jag blir iaf förbannad att jag inte får hjälp. Jag kan inte sitta hemma o göra inget alls när det e massa saker som ska göras på jobbet, massa saker som ska göras hemma innan det e dax o åka, Hur ska jag kunna hålla mig lugn?? Fast iofs så gör det ont så fort jag rör mig, så det kanske går på automatik o hålla sig lugn. Varje steg jag tar känns som om huvudet ska explodera, varje gång jag lutar mig framåt gör det så ont att jag nästan tappar andan...

På doktorns inrådan går jag väl o sätter (kan inte ligga för då gör det ont) mig i sängen o läser lite, för sova e det väl bara o se sig om i himlen efter o får göra.. Jäkla tabletter! Japp, jag gnäller, japp, det e synd om mig, japp, jag hispar upp mig!!!

Ovido - Quiz & Flashcards