Alla inlägg den 13 december 2009

Av Tesen - 13 december 2009 20:53

Har precis kommit hem från familjemiddag! Träffat småfisarna, dom e så goa!


  

*Nilo ligger o myser med kusin Matildas hår*

  

  

*Gladfisan Matilda o Faster Tesen* 


  

*Nilofis tomtar för första gången*

 

 

Nu ska jag lägga mig o sova. Har förmodligen bihåleinflammation, så nu e det rast vila som gäller. Måste ringa doktorn imorrn, så jag får lite penecillin. Undra hur det kommer o gå o flyga om det inte släpper?? Lite nervös känner jag mig..


Puss o Kram

Av Tesen - 13 december 2009 12:51

Om en vecka sitter jag i solen o njuter av livet!! Underbart!


Måste bara säga att jag e supernöjd med den nya kameran. Kommer tjata o detta!!

  

Det blev en Canon eos 450d!! Jäklar vilka bra bilder det blir!! Nu ska man bara lära sig hur den funkar!


Tog finaste bilderna på Leiafisen igår!   


*Sötungen*


Snacka om att det blev roligare o ta bilder!! Kom hem efter en heldag/kväll på teatern med 227 bilder.. Har väl aldrig tagit så mycket kort nånsin tror jag.

Blev extra glad när min kära pappa ringde o sa att jag skulle få ett litet arv från farmor, så nu e ju kameran betald.. Tack snälla farmor o pappa!! Känns så roligt o ha en kamera som är så enkel o som det blir så bra bilder med!! Superroligt!!


Min kära syster hade även fått en bild på mig när jag va liten, måste säga att jag va ju fantastiskt söt!       

*Tesen Mini*

Det va på den gamla goda tiden, innan livet kom ikapp!! Haha!!


Fick en bild på min syster alias Barbapappa oxå     

  

*Syster Jennie Mini* 

Sötsyster!!! 

 

Planen för dagen är inget mer än soffliggning o lite middag hos Anna o Tommy!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards