Alla inlägg den 11 december 2009

Av Tesen - 11 december 2009 14:16

Tusan vad tiden går fort. Om en vecka är jag hemma o pysslar o packar det sista innan resan..

Helt otroligt att vi snart är här --->      

Ska bli så skönt o komma bort lite.


Dagen började helt underbart med ett strålande humör o en bra känsla i kroppen! Efter några timmars arbete e jag hemma, fortfarande på strålande humör, men med en trevlig huvudvärk, ett underbart snorigt huvud, en fantastisk hosta o förtjusande kliiga ögon! Tänkte försöka se lite positivt på mina åkommor så kanske dom försvinner lite fortare. Lite som uttrycket "håll dina vänner nära men dina fiender ännu närmare".. Man kanske kan lura sig själv o vara vän med åkommorna, då kanske dom ger upp fortare!! Hoppas!! Om jag nu måste ge upp för att bli sjuk, måste det faktiskt ske nu. Jag ska ju för tusan till utlandet om en vecka o då ska jag vara frisk!! Så det så!


Nu ska jag bädda ner mina åkommor (o mig själv) några timmar i sängen o hoppas dom ger upp.. Sen ikväll får vi se om det dyker upp några pojkar som ska fika här!! Spännande!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards