Alla inlägg den 15 december 2009

Av Tesen - 15 december 2009 14:17

Det bästa jag har är min Fru, mina vänner, min familj, min Nilo o min Matilda!!

Vet inte vad jag skulle göra utan alla dessa människor!! 


NI är mitt stöd, min hjälp, min visdom, min glädje,

mina skratt, mitt allt!!!

 

Tack för att NI finns!

 

Av Tesen - 15 december 2009 07:47

.. sova. Hur lätt e det då när jag har fått tabletter som gör att jag vaknar kallsvettig o livrädd pga mardrömmar?? Har inte haft sånna här drömmar sen jag va väldigt liten.. Riktigt otäckt måste jag säga.

Nu e jag inne på dag 5 med ont i bihålorna o det lättar inget.. Börjar känna en viss förtvivlan i kroppen. Ska jag ha det så har 14 dagar utomlands oxå?? Håller tummarna att det kanske ordnar till sig när jag väl kommer till ett varmare ställe..

Nä, nu ska jag prova sätta mig i sängen igen o hoppas att jag sover en stund..


Puss o Go natt

Ovido - Quiz & Flashcards