Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Schalgeruppladdning med Mustasch!!

Av Tesen - 5 mars 2011 11:41

Okej,jag ska gå på schlager ikväll! Det är tydligen nån form av plikt när man är gift med en SchlagerFlata!!   

Däremot för att väga upp det hela, så poppas det Mustasch här hemma för fulla muggar, just för jag inte ska få schlagerhybris!! Behöver nått för att jag ska känna mig som mig själv för en stund!! Haha!

Jag ska gå och titta på Mustasch om 2 helger och tur är väl det, så jag har nått och tänka på för överlevnanden i afton!!


Dock för dagen har jag ju ett problem...

Frun drog precis iväg för att sjunga på dop. Detta ställer nu till det ordentligt för mig, då jag inte kommer i min schlagerklänning själv...

Så, är det nån som har tid över vid 13-tiden, hör av er, så jag kan få nån och klä på mig!! Haha!


Puss o Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards