Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Tappat stinget??!!

Av Tesen - 27 mars 2011 20:57

Idag åkte vi ut till Birsta för att hitta en ny pymmetröja till mig.

Att åka ut till Birsta för mig innebär en massa shopping. Brukar alltid hitta nått jag inte kan leva utan!! Eller nått är kanske en underdrift, brukar hitta väldigt mycket!

Men idag hade jag tappat allt, precis allt.. Hittade ingenting. Inte ens skor!! Måste verkligen vara sjuk!!

Kom hem med en enda pymmetröja, som jag inte ens orkade prova...

Enkel behändig vit pymmetröja..


Frun, hon hittade hur mycket som helst.. Verkar som vi har bytt "plats" hon och jag... Trist för mig, men roligt för henne!!


Nu startar Operation "Hitta min ShoppingMojo"!! Måste hitta den igen.. Det ska inte vara så här..

Nu ska jag lägga mig i soffan och ransaka mig själv och vad det är som hänt! Jag måste hitta min shoppinnerv igen!!


Puss o Kram

 
 
Ingen bild

Kajsa

27 mars 2011 21:32

den kommer nog tillbaka!!
Vi sa idag, efter en tur dit ut, att vi måste skaffa barnvakt och åka ut nånting, det går ju inte att titta i affärer med damen!!!
Var int och skulle köpa nya underkläder och när jag var i provhytten sprang hon in och ut hela tiden... inte så kul när man är halv naken ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards