Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Farmen!!

Av Tesen - 24 januari 2012 11:51

Jag har hittat en hund!! VILL HA (slänger mig ner på golvet och slår, sparkar och skriker exakt som en 2-åring som inte får en tablettask på Ica)!!!! Den är ju så liten och gullig! Och den håller sig liten och gulig!

Måste utöka min farm. En säl, två katter och en hund, ja, så måste det bli!!

Först måste jag bara övertala Frun och sen måste vi bara köpa hus, sen blir det en hund! Lätt som en plätt!!  


Men vem kan mostå????



Rasen heter Prazsky Krysarik och kanske huuuur söt som helst!! 


Nån bra övertalningstaktik gentemot frun? Förslag emottages tacksamt!!


Hopp och Hej! 

 
 
Ingen bild

Sara

25 januari 2012 20:03

Frun skulle ju ge den hjärnskakning om hon höll i den där lilla! Men söt är den. Kolla pinscher oxå! :). Och flytta först...!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards