Alla inlägg under mars 2010

Av Tesen - 21 mars 2010 21:57

Jag e i stort behov av en på o av knapp till mig själv!! Känns som kroppen konstant går på högvarv, hela kroppen! Hjärnan har en kamp på gott o ont! Den stackarn jobbar övertid på o lugna ner magen o resten av kroppen.. Känns som jag har en "god" o en "ond" hjärnhalva nu!! Den onda bara stressar upp o den goda försöker lugna ner.. Där i mitten (fast lite längre ner) sitter magen, som tar all stryk! Sen har det kommit ett konstigt tryck över bröstet o ögonen har blitt alldeles konstiga, ser lixom inte så bra.. Fattar inte!! Ja ja, det kanske har lagt sig tills imorrn!


För o summera helgen har den varit fantastisk!! Min underbara Fru sjöng hem en tv i fredags o igår bar årets tjejfest av stapeln! Härliga tider!!

Det e så skönt o veta att man har bra folk runt sig!!


Nä nu blir det sova!!


Puss o Kram

Av Tesen - 21 mars 2010 17:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tesen - 20 mars 2010 09:44

..titta vad som står i vårat vardagsrum!! Haha!


  

*En ny sportFRI tv till vårat hem*


Min Fru sjöng hem en ny tv till oss igår!! Hon e så duktig, hon e så bäst!!  Min, min, min (Frun alltså, tv:n får jag väl dela med mig av. Haha)!!

Som tur va slapp jag bära hem den, fast det hade varit en rolig syn o se!! Haha!

Jag hade ju bestämt mig att hon skulle vinna!! Osså blev det så! Intressan!! Man ska nog bestämma sig för mer saker här i livet!! Haha!


Nu ska jag göra mig klar för en heldag ute på teatern med alla kidsen, sen blir det tjejfest!! Herrgeud, hur ska jag orka!!??


Puss o Kram

Av Tesen - 19 mars 2010 06:48

Jahapp, då va det fredag igen nu.. Trevligt, trevligt!! Kan nån bara berätta vart veckan tog vägen?? Verkar ha missat det!!


Ikväll ska Frun vinna (karaokefinal på Memento ikväll klockan 20) en ny tv till mig! Det har jag bestämt!! Eftersom jag, tydligen, alltid får som jag vill, då måste det ju bli så??!! Eller så kan jag anamma Kays visa ord, har man bestämt sig för nått så blir det så. Jag tillämpar iaf nån av "reglerna", för jag SKA ha en ny tv!! Haha!!


 

*Kanske inte alltid snyggast men ALLTID BÄST, det e min Fru det!!*


För övrigt så känner jag mig glad! Vet inte varför men glad e jag!! Lika bra o passa på o njuta nu, för det kommer väl en tid då jag inte e glad igen!! Brukar lixom göra det!! Haha!


Nä nu e det dax för lite arbete!! Tjohopp!!


Puss o Kram

Av Tesen - 18 mars 2010 07:00

Torsdag igen!! Nu jäklar går det så där fort igen!! Men det gör inget!!

Dagens bravader då? Jo, först lite magdans, sen lite hockey med kombinerat 2åkersmys.. Måste ju passa på när dom är här!!

Undra just hur mycket träningsvärk jag kommer ha efter några timmars dans?? Tusan vad roligt det ska bli!!


Sen lever fortfarande hoppet kvar!! Härliga tider!! Lyckliga jag!!


Nu e det fullt ös mot jobbet som gäller!!


Puss o Kram

Av Tesen - 17 mars 2010 18:52

Snart får Sundsvall invasion av galna 2åkrare!! Bara en timme kvar, sen är dom här!! Jan, Anita, Elvis o Keezo!! Då slutar det bli lugnt i Sundsvall!! Haha!

Ska bli så roligt o träffa dom bara få surra skit! Härliga tider!


  

*Jag o Jan disuterar nått väldigt intressant*


  

*Malin o Anita bara tindrar*


  

*Elvis har gett upp*


  

*Keezo aka Lurvbullen är mest bara lurvig*


På tal om det så går världen tjejfest av stapeln på lördag!! Tjohoo vad jag längtar!


I övrigt så e det luddigt!!


Puss o Kram

Av Tesen - 16 mars 2010 22:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tesen - 16 mars 2010 06:13

När jag blir stor o skriver texter till Melodifestivalen, då ska jag skriva en hyllningssång till kaffe!! Eftersom vad fan som helst kan vara med där, så måste det ju bara bli ett vinnande bidrag!! Eller hur??

Att kliva upp på morgonen utan o hinka i sig två koppar kaffe e som ha ett bröllop utan Fru/Man.. Ungefär lika dumt!! Nä mer kaffe till folket!! Det e min röst!!


*Mmmm morgon!!*


Idag e det en dag som går i hoppets tecken! Jag håller tummarna o tår för saker ska bli som jag/vi vill!! Eftersom jag har bestämt mig, så borde det bli så, visst då??

Det borde bli dax för saker o ordna till sig! En sak mindre att lägga ner tankeenergi på!! Så ska det bli idag, så det så! Nu har jag bestämt mig, så då blir det så!! Hoppas!!


Puss o Kram


Ovido - Quiz & Flashcards