Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Tesen - 7 februari 2012 08:56

I lördags vankades det gåbortmiddag hos Familjen Elf! Vi tog oss en stärkande prommis till Kajsa och sen höll vi på att frysa ihjäl så vi åkte med Kajsa och Leia bort till Elfarna!

Väl framme hos Elfarna så blev vi serverade välkomstdrink och massa småsurr.

Dagen till ära hade dom hyrt in en alldeles egen kock. Så medans vi surrade och drack välkomstdrink så påtade han på i köket. Snacka om lyxigt och kunna umgås utan att nån måste stå i köket och tjava på!!


Vi serverades hur god mat som helst. jag som inte är en "kött"människa va lite skeptisk mot varmrätten, men satan vad gott det va!


Förrätt

 


Varmrätt

 


Efterrätt

 

*Bilder helt stulna från Amfora*


Nu hade det ju varit hur lyxigt som helst och kunna skriva va det va vi åt, men eftersom jag är helt oförmögen och veta vad jag äter med fina beskrivningar, så låter jag bli. Det skulle göra alla rätterna sån orättvisa om jag skulle skriva va det va vi åt!! Haha!


Hur mysig och trevlig kväll som helst!

Ovido - Quiz & Flashcards