Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Tesen - 20 februari 2012 15:46

Nu tickar det, för fort!! Hinner inte riktigt med mig själv, frun, katterna, vännerna, humöret, solen och allt det andra man vill hinna med..

 


Helgen har spenderats med att Frun har rensat och städat allt och jag har stått brevid och varit sur över det mesta! Hon har städat, rensat och sorterat flitigt medans jag har haft en sjuhelvetes humör hela helgen, så jag har bara muttrandes sagt -Släng, samtidigt som jag har druckit kaffe och varit otrevlig!!! Kul tjej jag har varit då.. Typ NÄ!! Duktig tjej frun har varit, typ JA!!   


I lördags så masade vi oss iaf till lilla mamma och fick lite god plankstek till middag! Man har ju en tendens att äta som man aldrig kommer se mat igen när man är där.. Herregud va mätt man bli och herregud va gott det är!
Fina syster med sambo va oxå där. Träffade mitt systerbarn för första gången, dock ligger ju bäbis i säkert förvar i systers mage fram till augusti!!


Surhumöret verkar inte vilja släppa, så ikväll blir det och bädda ner sig i soffan och vara elak och jävlig i min ensamhet, då frun är på jobbet hela kvällen!! Lika bra och passa på och sura ur sig så hon slipper ha en sur fru jämt..

Ovido - Quiz & Flashcards