Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Tesen - 19 oktober 2009 15:42

.. igen. Fattar inte vart tiden tar vägen? Förstår inte när jag hinner andas? men det måste jag ju lyckas med, för livet känns bra! Jag e konstant trött men det har väl med vädret att göra..

Ska prova stapla upp veckan för o se (mest för mig själv, så jag ska komma ihåg vad jag ska göra)..


Så här ser veckan ut:

Måndag: Jobb o Teaterrep.

Tisdag: Jobb o Apt.

Onsdag: Jobb o Teaterrep.

Torsdag: Jobb o Teaterrep.

Fredag: Jobb o Kalas.

Lördag: Teaterrep hela dagen.

Söndag: Teaterrep o Ungdomsgrupp på teatern.


Det kanske inte så konstigt att jag e trött.. Haha. Vad mycket det blev!

Men livet känns bra. Väldigt bra! Jag älskar o vara gift! Jag har världens bästa fru!

Sen fick jag en trevlig överraskning från försäkringsbolaget idag.. Så nu e semestern räddad!! Haha.


Nu ska jag passa på o slöa lite i soffan innan det e dax o åka på teatern.. Tid att andas!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards