Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Tesen - 17 oktober 2009 11:05

.. ana oråd redan igår kväll. Lite ont i halsen o allmänt seg. Vaknade imorse, fortfarande ont i halsen. Provade säga god morgon till frun o hur låter jag??!! Jag låter som en brunstig flodhäst (om ni inte vet hur dom låter, ring mig så får ni höra), jag brölmorrar mer än pratar!!

Idag är det teater hela dagen, vilket innebär en jäkla massa sjungande. Undra sa flundra hur detta ska gå?? Tur jag har en repliklös föreställning o inte har nått sångsolo, för då har jag haft problem.. Får hoppas att jag kan mima mig igenom dagen. Det löser sig nog!!

Ikväll är det teaterfest! Medan alla festar går jag nog lös på Prison Break i soffan med pymmen.. Orkar helt enkelt inte åka på fest o vara trevlig!!


Puss o Kram



Ovido - Quiz & Flashcards