Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Tesen - 6 oktober 2009 15:26

Jag vet inte om det är för att Linnea (aka Katapult Barbie) har varit borta för länge, men jag känner mig rosa!!

Väldigt rosa!! Som ett stort rosa ludd!!

 Det som är mest förvirrande av allt är att jag HATAR färgen rosa! Så detta konstiga beteende måste hänga på KB!! Tur att hon kommer hem snart, så nån annan får ta över den rosa känslan igen. Det kanske är så att mitt inre måste lixom "bära" upp allt rosa KB har, nu när hon e borta! Inte vet jag! Rosa känner jag mig iaf!! Förundeligt.  


Inte nog med allt rosa, så känner jag mig kramig!!

 Vet verkligen inte vad som flugit i mig!!!



Inte nog med allt rosa o allt det kramiga, jag känner mig även typ romantisk!!

 Fattar ingenting!!!


Usch o blä Flört Nu ska jag powernappa o se om mitt riktiga jag kommer tillbaka!! Haha


Puss o Kram

Av Tesen - 6 oktober 2009 06:12

.. att jag e för trött för o känna hur kallt det e ute!!!

När blir det sommar igen??


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards