Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Tesen - 25 oktober 2009 21:59

.. resan mot april börjat. Tankarna har funnits där ett tag men idag har jag börjat satt saker i verket. Det känns trist o lite lessamt o behöva lämnat nått som så läge varit en trygg plats. Men jag har vetat detta sen allt började, så det kommer inte som en chock direkt.. Däremot trodde jag inte det skulle känns såhär. Att det skulle uppta så här mycket tanketid o många funderingar. Jag klarar mig alltid hur det än blir, det vet jag!!

Det e dax för en ny tid, nya tankar, nya funderingar o nya steg i mitt liv. Jag ska tänka positivt, jag är positiv. Det kommer att bli bra. Det kommer att gå väl. Allt löser sig!!


Puss o Kram

Av Tesen - 25 oktober 2009 09:37

.. på bloggplatsen hux flux fått reklam på våra siddor?? Väldigt irriterande!!

Ovido - Quiz & Flashcards