Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Tesen - 7 oktober 2009 21:40

.. gör mig glad o lycklig. Känslan att höra hemma är underbar! Jag kan skratta, gråta, vara hysterisk, vara galen o ha det så underbart roligt på detta ställe.

Det finns få ställen eller saker som ligger mig så varmt o hjärtat som detta. Alla människor som är så olika men ändå accepterar o respekterar varandra. Det e ett fenomen som jag aldrig skådat någon annanstans. Hur vi alla olika människor kan skratta, le, vara glada o bara få vara. En trygghet som finns på teatern har jag inte hittat på något annat ställe!! En glädje som finns har jag inte heller hittat på något annat ställe! Känslan av tillhörighet är total. Jag känner mig väldigt lyckligt lottat som får vara en del av detta!!

Tack alla teatrare som ALLTID förgyller min dag!!!

 

Gå o se detta!! Se hur fantastiska alla är o vilken glädje som finns!!


Nu ska jag lägga mig o sova med ett STORT leende på läpparna!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards