Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Åhhh..

Av Tesen - 8 december 2009 18:14

.. alla dessa val.. Varje dag, samma sak!! Lika irriterande varje gång. När beslut aldrig kan tas o sen rinner det ut i sanden. Vad ska man göra för att komma tillbaka på rätt spår, rätt tider, rätta grejerna?? Hur ska vi nu lösa detta idag, imorrn, i övermorrn o kommande dagar?? VAD SKA VI ÄTA TILL MIDDAG??!! Haha.


Idag e det en totlat ovettig dag. Känner mig inte riktigt vaken, på hela dagen.. Försökte ta en powernap när jag kom hem men det gick inte.. Har lixom växt ifrån mitt stora intresse sova tror jag.. Vilket e väldigt trist, för det e ju så skönt..


Nu ska jag fortsätta fundera på dagens stora problem (lär ju bli fil o flingor innan det e klart) o ligga i soffan o göra inget alls..


Puss o Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Skapa flashcards