Alla inlägg den 6 december 2008

Av Tesen - 6 december 2008 21:56

I kväll har min vackra farmor fått somna in. Jag hann precis upp o säga hejdå.

Nu är dom alla samlade. Alla mina "gamlingar" sitter nu o gottar sig åt våra liv på jorden. Äter popcorn o skrattar.. Min farfar har äntligen fått tillbaka min farmor.

Min vackra farmor!

Hur ont det än gör o erkänna så har hon det bättre nu. Utan mig, utan oss som älskar henne, hon har ju iaf farfar, vad har jag kvar??? Ingen som tjatar på mig om rökning, kläder, mat osv.. Ingen som står där med en pekpinne o säger -Nej, så får man inte göra.. Nu har jag ingen kvar att lyssna på. Ingen som kan säga åt mig vad som verkligen gäller. Ingen jag kan få roliga historier av. Ingen som kan berätta hur bra jag har det, baserat på egna erfarenheter. Ingen som ger mig frukt till lördagsgodis!!

Min vackra farmor.

Tack för allt du gett mig. Tack för att du lärt mig allt du lärt mig. Tack för att du format min pappa till den människa han är, en ödmjuk underbar människa. Jag hoppas jag har fått nått av er. Tack för att du alltid har funnits där, på gott o på ont.

Min vackra farmor.

Jag hoppas du har hittat hem, hittat farfar. Annars finns jag alltid kvar här, iaf ett tag till.

Min vackra farmor.

Tack för allt. Du kommer alltid att vara saknad. Du kommer alltid att vara

Min Vackra Farmor!!


Med hopp om tron på Änglar!!!

Av Tesen - 6 december 2008 16:03

Jag har ingen ro alls i kroppen. Jag kan inte sitta still, jag kan inte göra nått, ja allt blir fel..

Ska åka upp till farmor sen när pappa ringer. Hon fick en stroke till igår, så nu e det väldigt illa...

Vet inte vad jag ska skriva idag. Har igen ordning på huvudet o alldeles för mycket att tänka på. Lika bra jag ger upp försöket till ett vettigt inlägg, finns bara för mycket skit i huvudet idag..


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards