Alla inlägg den 30 december 2008

Av Tesen - 30 december 2008 21:35

Den leken har vi lek idag. Vi klev upp (sa dar lagomt bakis) klockan halv tio, regnade som fan, for att ta en TAXI till Bahia Feliz o dejta Martha o Sara dar. Klockan elva kommer dom o vi staller oss pa BUSShallsplatsen for att aka in till Las Palmas. Vi star i 1 timme o vantar pa BUSSEN som aldrig dyker upp. Vi far da den briljanta iden att vi tar en TAXI tillbaka till Playan o tar BUSSEN darifran, eftersom den startar darifran. Sagt o gjort. Kommer tillbaka till palyan o inser efter en halvtimme att den kommer ingen BUSS. Jag borjar blir riktigt matelak, sa vi tar beslutet att uppsoka forsta bast stalle o fa i mig mat. Sagt o gjort. Hamnade pa natt javla skitstalle med en otrevlig servitor o acklig mat. Lyckades peta i mig lite for att dampa elakehten iaf. Gick ut sura pa servitoren o satt oss for at vanta pa BUSSEN igen.. Kors i taket, sa dyker den upp efter ca 5 min. Det hela slutatde iaf med en 2 timmars jakt pa BUSSEN for att slutligen lyckas ta oss till Las Palmas o ha en valdigt tevlig dag. Helt slut i kroppen efter att ha gatt o gatt hela dagen.. Sa skont o vara tillbaka pa hotellet igen..

Ska bara pymma mig o lagga mig i sangen o vara pensionar!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards