Alla inlägg den 19 december 2008

Av Tesen - 19 december 2008 17:19

Efter en tråkig stund mitt på dagen idag kom jag o Karolina fram till denna bild. Kan säga att vi hade inte så tråkigt till slut. Nu vill jag bara säga GOD JUL!! Kolla in vilka puppyeyes.. Haha


Nu e det 18 dagars semester!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 19 december 2008 12:19

Sista dagen innan 18 dagars semester.. Nu är det snart dax att förgylla mitt liv med ingenting, i 18 hela dagar. Så fantastiskt skönt!!

Inte nog med det så har jag kunnat sova i natt. Hela natten, 7 timmar. Jag har sovit så hårt att jag har huvudvärk isället. Aldrig ska man vara nöjd.


Ikväll ska vi till mamma o äta middag. Lär ju bli en del alkohol inblandad oxå. Vi är ju inte hemma när mamma fyller år, så då e det bara o pallra sig dit innan o ta en myskväll.

Imorrn ska vi ut till Essvik o hälsa på Sälens familj, sen på kvällen e det ett sista party innan vi åker. På söndag är det tvättning o städning som gäller. Finns ingen tid till att vara bakis. På måndag är det packning o ompackning som sker. Känns som det e fullt upp till vi åker. Men jag har hellre full upp nu än när vi landar i solen!!


Puss o Kram


Ovido - Quiz & Flashcards