Alla inlägg den 5 december 2008

Av Tesen - 5 december 2008 18:31

Nu e det illa med farmor igen.. Tydligen har hon en infektion i kroppen som dom inte kan hejda. Hon fick iaf flytta till hemmet o bo där några dagar innan hon hamnade tebax på sjukhuset. Så nu börjas det igen. Dessutom är det fortfarande barn som kräks på jobbet, så jag törs inte åka upp till sjukhuset o hälsa på farmor, ifall jag skulle bära på smittan... Inte bra.. Kanske jag ska tordas ge mig upp på sjukhuset på söndag. Jag har ju inte känt mig dålig. Vet fan inte hur jag ska göra??!!


Dagen har jag annars spenderat inne i ett litet personalrum med mina arbetskamrater. Planering inför kommande månad.. Blir ju inte så mycket mer än julpyssel o julkonsert att stå i. Barnen måste ju få ta det lugnt o känna att det är jul dom oxå!


Helgen ska spenderas i lägenheten nästan hela helgen. Ska ev åka till Steffes hus o kolla imorrn. Beror på om jag orkar o vaknar nån gång. Ska bara göra saker som jag/vi vill i helgen. Sånt som inte tar på krafterna. Bara ta det lugnt.


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards